Alla inlägg under maj 2013

Av Milton Sköldpadda - 27 maj 2013 15:37

Hej Bloggen! 

 

Jag vill hälsa er lite nyheter från mig.

 

NYHET1./(Jag kommer börja på fritids, så ni ser inte mycket inlägg.)

 

NYHET2.(Jag ska göra videos löver er. men först av allt lite bilder..)

 

NYHET3.( JAG SKA SKYPA MED NGN .. )

 

Allt för allt idag lite mer info kommer da. Men juste jag glömde

 

 

 

 

 JAG ÄR TILL KLOCKAN 2 IMORN! 

 

hejdå bloggen <3   

Av Milton Sköldpadda - 25 maj 2013 21:55

Hej bloggen! 

 

Jag har lite snack om en grej som heter " hacka folk" Vad ska idén med att hacka folk vara, liksom sluta. Whuts up mean vakna till liv liksommmmm! 

Mot andra grejstalar nu da.

Sluta väcka folk med ett vässen av musik mitt på natten? Liksom du ligger o sover o drömmer. och plötsligt för du attackäcknigen av en musik man bara " ...E..Jaha nu ska jag ha problem i hela natten med musik .. :x."

 

 

SLUTA LIKSOM. Skaffa liv med om att gå runt att ta högsta volym!!!

 

 

 

              Andas d..i?

 

 

Nej men ärligt " DONT GIVE A PROBLEM! "

 

fattar inte du det eller. Har inte emot men jag är så irrad på det.

 

 

Hejdå bloggen.

 

 

 

 

 

 

Av Milton Sköldpadda - 24 maj 2013 18:41

Tjabba. Gjort en blogg. Och det innebär att ni kan se mig i youtube också .. Men Ni fattar helt enkelt. Okej det var detta jag vill be om! Men tack å hej glöm inte att äta levepastej! Kiss bloggen.  Ses. kiss da. <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är söt & älskar sköldpaddor& justin.E 8 år fyller i juli. Jag är lite blyg men ändå snäll. Jag gillar att simma,vara med kompisar och umgås med familj på fritiden.Jag gillar att spela dator&blogga! Jag är en söt kille!;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards