Direktlänk till inlägg 25 maj 2013

Småprat osv. kort inlägg.

Av Milton Sköldpadda - 25 maj 2013 21:55

Hej bloggen! 

 

Jag har lite snack om en grej som heter " hacka folk" Vad ska idén med att hacka folk vara, liksom sluta. Whuts up mean vakna till liv liksommmmm! 

Mot andra grejstalar nu da.

Sluta väcka folk med ett vässen av musik mitt på natten? Liksom du ligger o sover o drömmer. och plötsligt för du attackäcknigen av en musik man bara " ...E..Jaha nu ska jag ha problem i hela natten med musik .. :x."

 

 

SLUTA LIKSOM. Skaffa liv med om att gå runt att ta högsta volym!!!

 

 

 

              Andas d..i?

 

 

Nej men ärligt " DONT GIVE A PROBLEM! "

 

fattar inte du det eller. Har inte emot men jag är så irrad på det.

 

 

Hejdå bloggen.

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milton Sköldpadda - 3 september 2013 07:57


då ska man till badet ; #badtimewithdaschool     {morgon. ...

Av Milton Sköldpadda - 14 augusti 2013 10:39

#GThotel. #strand # sommar.

Av Milton Sköldpadda - 22 juli 2013 18:27

€ MEEN KÖLLA VEM SÖÖM E HEER FÖFAN! Välköömmna again blögga<3   @Folj maj på twitter. ; @Eliot Qendr Trimi       I HOPE YOU KISS MY ! nejmmeen föfaaaaan vi ses era sötisar<3 BYe   Ooops! Ska till daftö,grönalund,skarasoma...

Av Milton Sköldpadda - 17 juli 2013 11:45

Hej hej, lite inlägg har glömt jag vet! Sörry,         Temat idag är inget.   HAHA! Seya later.   Nu ska jag sticka och få i mig lite spring i lufta sen äre shopping och då ska jag ha en haul-bild typ, eller haulbild+text.   ING...

Av Milton Sköldpadda - 7 juli 2013 12:31

Lite bilder now.aja hejdå

Presentation


Jag är söt & älskar sköldpaddor& justin.E 8 år fyller i juli. Jag är lite blyg men ändå snäll. Jag gillar att simma,vara med kompisar och umgås med familj på fritiden.Jag gillar att spela dator&blogga! Jag är en söt kille!;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards